افزایش کیفیت پشتیبانی از مشتریان، از وظایف اصلی فروشگاه کالا طب بوده و تمام پرسنل فروشگاه در این راستا میکوشند تا سفارشات در بهترین شرایط به مشتری،تحویل گردد. با وجود این، ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی مواجه شوند که فروشگاه شرایطی را برای رفع این مسائل در نظر گرفته است.
در صورتی که مشتری پس از خرید و دریافت کالا،متوجه خرابی کالا شد یا متوجه شد محصول دریافتی با آنچه سفارش داده،تفاوت دارد.یا از خرید خود،منصرف شد.مطابق شرایط زیر 7 روز فرصت بازگشت کالا،در نظر گرفته شده است.
شرایط برخورداری از فرصت 7 روزه بازگشت کالا
1)اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال داشته باشد:
در صورتیکه کالای خریداری شده،اشکال و یا ایراد داشته باشد،بایستی مشتری حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا مورد را به پشتیبانی فروشگاه اطلاع دهد و کالای مورد نظر حداکثر 7 روز پس از دریافت کالا توسط مشتری، به فروشگاه بازگردانده شود یا به عبارت دیگر مشتری پس از تحویل و اطلاع به فروشگاه تنها 7 روز فرصت دارد تا کالای خریداری شده را به فروشگاه بازگرداند.پس از اتمام 7 روز،فروشگاه مسئولیتی در قبال درخواست بازگرداندن کالا نخواهد داشت.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن، جعبه اصلی و بستهبندی خود به کالا طب بازگردانده شود.این سرویس اشکالهای ظاهری که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شده را شامل نمیشود.
فروشگاه کالا طب همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشات در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان در سراسر کشور برسد.برای این منظور،بسته بندی لامپها با پلاستیک حبابدار و کارتنهای محکم 7 لایه انجام میشود.البته سفارشات بر مبنای ارزش محصولات بیمه گذاری شده و سپس ارسال میشوند.
با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد تمام مرسولات، مسئولیت شکستگی لامپ تماماً بر عهده حامل ارسالی بوده و فروشگاه مسئولیت آسیبهای ناشی از حمل و نقل به عهده را بر عهده نخواهد گرفت.البته شایان ذکر است که تاکنون تعداد بیشماری از لامپ های پزشکی توسط کالا طب با موفقیت به سراسر ایران ارسال شده است.
2) اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات موجود در سایت کالا طب، مغایرت داشته باشد:
وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش کالا طب از طریق چت آنلاین یا تماس تلفنی اطلاع داده شود.
در این مورد نیز بایستی کالای مورد نظر حداکثر 7 روز پس از دریافت کالا توسط مشتری، به فروشگاه بازگردانده شود یا به عبارت دیگر مشتری پس از تحویل و اطلاع مورد به فروشگاه، تا 7 روز فرصت دارد تا کالای خریداری شده را به فروشگاه بازگرداند.پس از اتمام مدت 7 روز،فروشگاه مسئولیتی در قبال درخواست بازگرداندن کالا نخواهد داشت.
اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا طرح، باید کالا در شرایط اولیه خود بوده و از آن استفاده نشده باشد.
عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری بوده و از آنجا که ممکن است در پارهای جزییات مختصر با کالای اصلی تفاوت داشته باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد. مِلاک، وجود مغایرت بین مشخصات کالای تحویل شده و مشخصات اصلی درج شده در وبسایت است.مانند سرویس قبل،استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن، جعبه اصلی و بستهبندی خود به کالا طب بازگردانده شود.
3) اگر مشتری از خرید خود،منصرف شود:
انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد و هیچگونه دخل و تصرفی در آن رخ نداده باشد.مواردی مانند باز کردن بستهبندی اولیه، لیبل یا پلمپ، امکان مرجوع کردن محصول را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارشات کالاطب از طریق چت آنلاین سایت اطلاع داده شود.
اگر پس از دریافت کالا،مشتری از خرید خود منصرف شود،بایستی مشتری حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا مورد را به پشتیبانی فروشگاه اطلاع دهد و کالای مورد نظر حداکثر 7 روز پس از دریافت کالا توسط مشتری، به فروشگاه بازگردانده شود یا به عبارت دیگر مشتری پس از تحویل و اطلاع مورد به فروشگاه، 7 روز فرصت دارد تا کالای خریداری شده را به فروشگاه بازگرداند.پس از اتمام مدت7روز،فروشگاه مسئولیتی در قبال درخواست بازگرداندن کالا نخواهد داشت.
اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمیتوانند بازپس داده شوند، از شمول این بند خارج هستند.
همچنین در صورت انصراف از خرید، پرداخت هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.
تعویض یا بازپسگیری محصولاتی که در جشنوارهها یا با هر گونه تخفیف و پیشنهاد ویژه خریداری شدهاند، تنها در صورتی که نقص یا تفاوت با عکس و توضیحات محصول داشته باشند، امکان پذیر بوده و در صورت انصراف یا پشیمانی از خرید، تعویض، استرداد و بازپسگیری محصول امکان پذیر نیست.
کالا را چطور ارسال کنید؟
لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی از طریق چت آنلاین مورد را به کارشناسان کالا طب اطلاع دهید.
از ارسال کالا بدون هماهنگی با "خدمات پس از فروش کالا طب" جداً، خودداری کنید.برای ارسال، باید کالا در کارتن، جعبه اصلی، لیبل یا بستهبندی خود به خوبی بستهبندی و ارسال شود.
نحوه بازگشت کالا به چه شکل است؟
اگر ساکن تهران هستید:
۱. اگر دلیل بازگشت کالا، مورد اول یا دوم (وجود مشکل یا مغایرت با توضیحات) باشد، بعد از هماهنگ کردن با پشتیبانی کالا طب، پیک به درب منزل شما خواهد آمد و هزینه بازگشت برعهده کالا طب خواهد بود.
۲. اگر دلیل بازگشت کالا، مورد سوم (منصرف شدن از خرید) باشد، بعد از هماهنگی با پشتیبانی کالا طب، کالا را با پیک ارسال نموده و هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود.
اگر ساکن سایر شهرها هستید:
۱. اگر دلیل بازگشت کالا، مورد اول یا دوم (وجود مشکل یا مغایرت با توضیحات) باشد، کالا را با پست ارسال کنید. بعد از دریافت کالا توسط کالا طب، هزینه پست برای شما واریز خواهد شد.
۲. اگر دلیل بازگشت کالا، مورد سوم (منصرف شدن از خرید) باشد، کالا را با پست به آدرس زیر ارسال کنید. در این روش هزینه ارسال بر عهده مشتری خواهد بود.
کد مرجع سفارش را از قسمت حساب کاربری >سفارشات پیدا نموده و بر روی لیبل آدرس در قسمت فرستنده وارد نمایید.
چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به فروشگاه کالا طب اطلاع دهم و وجه سفارش برایم استرداد میشود؟
1) مرحله اول: ابتدا درخواست مرجوعی و علت مرجوعی خود را به همراه کد مرجع سفارش،از طریق چت آنلاین به پشتیبانی فروشگاه اعلام نموده و پس از اعلام تایید اولیه از طرف فروشگاه،آدرس و مشخصات کامل فرستنده به همراه شماره مرجع را روی بسته بندی محصول چسبانده و آنرا به آدرس زیر فقط از طریق پست پیشتاز ارسال فرمایید:
فرستنده: نام و نام خانوادگی مشتری
نشانی: ................
شماره تماس: ................... کد مرجع سفارش : .............
گیرنده: خدمات پس از فروش کالا طب
نشانی: تهران، خ فاطمی غربی - خ اعتمادزاده -کوچه فتاح الجنان - پلاک 16 - واحد 7
شماره تماس: 09102121560
2) مرحله دوم : پس از اینکه کالا توسط فروشگاه دریافت شد،در صورتیکه وضعیت کالای مرجوعی با "شرایط 3 گانه گارانتی بازگشت کالا" تطابق داشت: پیامی از طریق چت آنلاین پشتیبانی فروشگاه با عنوان "تایید نهایی بازگشت کالا" به مشتری اعلام شود.
3) مرحله سوم : پس از اعلام تاییدیه نهایی از طرف فروشگاه،از مشتری درخواست میشود شماره شبا بنام شخص سفارش دهنده را به پشتیبانی اعلام نماید تا عملیات استرداد وجه برای مشتری انجام شود. پس از واریز وجه به حساب مشتری، عملیات استرداد وجه،به اطلاع مشتری خواهد رسید.
مدت 7 روز ،بازگرداندن کالا دقیقاً تا چه زمانی معتبر خواهد بود؟
مهلت تست محصول،از زمان تحویل کالا به مشتری توسط مامور پست یا تیپاکس تا 7 روز میباشد.
درصورت نیاز به گارانتی کالا طب پس از 7 روز، باید چه اقداماتی انجام دهم؟
همانطور که در قسمت ضمانت اصالت کالا بیان شد،تمامی کالاها دارای گارانتی شرکتی معتبر بوده و پس از 7 روز ،میتوانید از گارانتی شرکتی محصولات استفاده نمایید.
در صورتیکه محصول مورد نظر شما با "گارانتی کالا طب" باشد بایستی 4 نکته را مد نظر داشته باشید:
1) هزینه ارسال محصول به فروشگاه و هزینه برگشت آن، بر عهده مشتری میباشد.
2)ارائه دستگاه همراه با فاکتور ممهور به مهر فروشنده جهت بهره گیری از خدمات گارانتی الزامی می باشد.
3) هرگونه تعمیر در طول مدت گارانتی باید توسط واحد خدمات پس از فروش کالا طب انجام شود .
4) آدرس و مشخصات کامل فرستنده وگیرنده را روی بسته بندی محصول چسبانده و آنرا به آدرس زیر فقط از طریق پست پیشتاز ارسال فرمایید.
فرستنده: نام و نام خانوادگی مشتری
نشانی: ................
شماره تماس: ................... کد مرجع سفارش : .............
گیرنده: خدمات پس از فروش کالا طب
نشانی: تهران، خ فاطمی غربی - خ اعتمادزاده -کوچه فتاح الجنان - پلاک 16 - واحد 7
شماره تماس: 0910212156 کد پستی: 1411933571
توجه : ارسال بصورت پسکرایه توسط تیپاکس،باربری یا حتی شرکت پست مورد قبول کالا طب نمی باشد و همانطور که ذکر گردید: هزینه ارسال محصول به فروشگاه و هزینه برگشت آن در زمان دریافت گارانتی، بر عهده مشتری میباشد.